®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM


Eski grup arkadaşı ve belalısı Ben Moody'nin Hal ve tavırları Amy'i deli ediyor Ben mody,2003'deki evanescence turnesi sırasında gruptan ayrılana kadar amy ile sıkı kankaydı. hatta amy ile ben'in ergenlik döneminden beri bir birlerine aşık oldukları söyleniyordu. ancak,birdenbire patlayan ve tek bir şarkıyla hepimizi kendine esir ettikten sonra ardı ardına başka hit şarkılar çıkaran evanescence 'in şöhreti,ben mody'e biraz ağır geldi. Grubun esas adamı olan,besteleri yapan ve sözleri yazan mody gruptan ayrıldı. Şu sıralarda ikinci evanescence albümü "the open door" un özellikle bizimkisi gibi duygulu insanların yaşadığı ülkelerde yakaladığı başarıyı kutluyor amy lee. ancak tüm bu güzel gelişmelere rağmen canını sıkan şeyler de var.Amy, ben mody'nin kendisiyletekrar birleşme çabalarından bıkıp usandığını açıkladı. mody'nin, bünyesinde adeta "zehir" etkisi yaptğını belirten gotik rocker kızımız, belalısı mody ile 2004 Grammy ödüllerinde karşılaşmaları dışında senelerdir aralarında hiçbir iletişim olmadığını ve olmasınıda istemediğini belirtti."ben'den nefret etmiyorum. sadece onunla birdaha konuşmak istemiyorum. bazı insanlar sizin için iyi değildir"diyor amy. Amy'den İtiraf ben mody ile yaşadığı ilişkinin açtığı yaralardanmıdır bilinmez ama, amy bir süredir terapist kapılarını aşındırıyor. amy lee grubun yeni albümü "the open door" daki şarkıları yazarken 10 ay boyunca kendini los angeles'daki evine kapattığını ve sadece terapistiyle görüşmek için sokağa adım attığını itiraf etti. annesının tavsiyesi üzerine (bu arada bazıları merak edıodu annesi yaşıyo) gittiği terapist seyasinde, özellikle geçmiş ilişkilerindeki sorunlarla yüzleşen amy "ilk birkaç seferinde oturup sadece ağladım. sanırım geçmişimde beni zorlayan her şeyi bu şekilde dışarı çıkarttım" diyor. Bu deneyimden sonra psikolojik terapiye olan inancının arttığını da belirten amy lee 'nin bu düşüncesinde yeni sevgilisinin bir terapist olmasının da etkisi var kesinlikle. yeni sevgilisi johs'ın harika bir dinleyici oldugunu belirten lee, "kötü anlar yaşarken beni dinleyip, sakinleşmem için bana nefes egzersizleri yaptırıyor" diyor Amy lee'nin bu karanlık dönemi her ne kadar kendisi için zor olsada, mükemmel başyapıtların ortaya çıkmasınıda kesinlikle öncü olmuş. eğer bize inanmıyorsanız "the open door" albümü ve kendi kulaklarınızla şahit olun.



edit post

4 Reply to "AMY LEE 'DEN İTİRAF"

Adsız on 4 Mayıs 2009 11:50

resim çok güzel seçilmiş beğendim tam bu konuyla alakalı bir resim seçmişsiniz :D

 

AMY LEE FAN CLUP TURKEY on 27 Ağustos 2009 09:13

Yorumun için teşekkür ederim elimizden geldiğince sayfamızda iyi ve güzel şeylere yer vermeye özen gösteriyoruz ;D

 

Adsız on 8 Eylül 2010 12:50

yaa bu gurup dağldı mı? :/

 

Adsız on 29 Nisan 2011 06:45

hayır dağılmadı sadece eleman değiştirecek yok ya dağılmaz izin vermem....

 

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...