®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM

İşte bir Avril Lavigne Fan'ı tarafından hazırlanmış blog sitesindeki çarpıcı resimler sizlerle paylaşmak istedim bu blog sitesini hazırlayan arkadaş hiç üşenmeden ciddi anlamda bir çalışma yaparak Amy Lee'nin Avril Lavigne özendiği iddaasında bulunuyor, birde dahada ileriye gidip resimlerde karşılaştırma yapmış ne acı bir olay oysaki biz Amy Lee'yi ne kadar çok seviyorsak Avril Lavigne'yi de bir o kadar çok seviyoruz.

Bu resimler http://noamyleexo.zip.net/index.html sitesinden alınmış bizim sitemizle hiçbir alakası yoktur

(tam boy için resimleri tıklayın)
























































































































































































































































































































































































































edit post

14 Reply to "Amy Lee'yi Avril Lavigne resimleri ile karşılaştıran blog"

seversin lahanayı on 10 Haziran 2009 10:24

yuuhh baba yaa bu kadar uğraşıpta bu benzerlikleri bulan arkadaşa gerçekten teşekkürler ama biz her ikisinide çok seviyoruz amy yada avril diye bir takıntımız yok no problemjanım :))

 

Adsız on 20 Ocak 2010 05:34

bunu yapan kişi detaylarla kafayı yemiş sanırım o.O
resmen amy'i avril'in özentisi gibi göstermişler yuh diyorum abi ya yuh!
avril'ada saygı duyuyorum ama bu yapılan amy'e büyük bir saygısızlık.Resmen kadınla dalga geçmişler alın özenti bu der gibi gerçekten çüş!!

 

Adsız on 17 Mayıs 2010 07:52

İnanmıyorum ya..
Bu ne saygısızlık..
Gerçekten yapan kişi kafayı yemiş olmalı..

 

Adsız on 24 Haziran 2010 07:59

yaaa tarzlar ne kadar farklı olursa olsun konsept aynı neticede o yüzden benzerliklerin olması normal!! ikiside kendi dallarında başarılı insanlar böyle karalama kampanyalarına hiç gerek yok!

 

Adsız on 22 Temmuz 2010 06:34

Amy Lee'nin Özenti Oması Söz Konusu Bile Olamaz! Bu Kadar Aranırsa Herkes Birbirine Benzer! Hem Çoğu Mantıklı Bile Değil! Şimdi Durun Ve Mantıklı Düşünün : Bu Kimin Tarzı? Kimin Müziğine Daha Çok Uyuyor? Tabi Ki Amy! Aman Tanrım İnsanlar Artık Saçmalamayı Bırakmalı! Kıskançlık İçlerini Kemiriyor Olmalı! Nefret Gözlerini Bürümüş Bunların!

 

Adsız on 25 Eylül 2010 11:03

ya bu kadr haksızlık olmaz amy lee ondan önce vardı avril tam bir öznti gençlik gibi bişi bide amy daha gzL avril tipisz bişiii

 

Adsız on 9 Ağustos 2011 13:53

Ne özenti??? hADİ LAN ORDAN AMY AVRİLDENDA ONCE VARDI. :D HEM BUNU TARTIŞMAYA GEREKTEN GEREK YOK!!! MANTIIKSIZ<:)

 

Adsız on 16 Ağustos 2011 10:29

O fotoğrafların yıllarına inanıyosunuz ya.... Süpersiniz.O kadar uğraştığı için sağolsun ama gerçek birşeyler olsaydı :D
Amy gotik,Avril... Ne alakası var. Benzerlik bile göremedim.

 

Adsız on 16 Ağustos 2011 10:35

Aynısı olsa ne değişicek benzerlik olsa... Ben Amy ' i saha çok seviyorum . Herkese göre değişir bence. Amy benim kalbimin kralicesi. Avril umrumda diğil. Ben inanmıyorum o saçmalıklara

 

Adsız on 25 Eylül 2011 05:31

önemli olan görüntü değil. önemli olan ses. yani avrilda olmayan amyde olan şey...

 

Adsız on 26 Eylül 2011 10:55

=D Çok çok komik.. bunların gerçekliği tartışılır.. kanıt ister, bunlar sadece veri. ve uydurma veriler. ayrıca bu resimleri hazırlayan vatandaş, Avril mi punk ? xD güldüm doğrusu. Avril punk seven birisi ama punk değil. punk böyle olmaz. rock pop şarkılarla punk hiç olmaz !

 

Adsız on 11 Haziran 2012 01:51

Yuh, kim bunu yaptıysa amy'yi özenti olarak göstermeye çalışmış. alt tarafı küçük ayrıntılar!

 

Adsız on 28 Aralık 2012 07:46

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum;Amy başkalarına özenecek kadar çaresiz değil :) Ayrıca avrilin punk olduğuna inananlar var ya,işte götümle gülerim size.Avril o cırtlak sesi ile anca pop yapar.Özenti,ergen klasiğinden başka bir şey değil o ezik. Bunları ben çok önceden görmüştüm ilk gördüğümde de harbiden çok güldüm :D komik ve saçmalıktan başka bişr şey değil yani.Avrille biz çok dalga geçiyoruz arkadaşlar arasında,nasıl bu kadar aptal olabiliyor acaba?avrilci geri zekalılar da avril dinleyip rockçı olduklarını zannediyorlar.oysa ki avrilin yaptığı şarkılar da poptan başka bir şey değil.Avrilin millete ''ben rock yıldızıyım''demesi kadar gülünç bir şey yok.Halbu ki popçu bebenin önde gideni. :)

 

Adsız on 2 Mayıs 2015 07:54

Amk malları göt kadar beyniniz var gelio burda avrili eleştirmeyin biz amye göt kadar bebe yada benzeri lakaplaf taktık mı surda madem tarihler gerçek degil git orjinal tarihleri bulda getir amk git getir madem amk dangalağı

 

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...