®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM

Amy Lee ve Kardeşi Lori Lee arasındaki inanılmaz benzerliğe dikkat çekmek istiyorum kararı siz verin sanki ikiz kardeşi gibi ikiside çok güzel değilmi

AMY LEE



KARDEŞİ LORİ LEE




edit post

5 Reply to "Amy Lee ve Kardeşi Lori Lee arasındaki inanılmaz benzerliğe dikkat"

Adsız on 4 Mayıs 2009 11:49

GERÇEKTENDE ARALARINDAKİ BENZERLİK İNANILMAZ AMA BENCE AMY LEE DAHA GÜZEL TABİ ŞUDA VAR AMY LEE EVLİ LORİ LEE İSE BEKAR BU DURUMDA LORİ LEE AVANTAJLI :D

 

Adsız on 4 Ağustos 2009 17:31

Evet, bi benzerlik var ama tek fark Amy'nin aşırı güzel Lori'ninse sadece sempatik olması.

 

Seversin lahanayi on 8 Ağustos 2009 06:34

Amy ve Lori kardeşlerin arasında bu denli benzerlik olması normal ama adeta ikiz gibiler.Lori gerçektende çok şirin ama bana göre Amy Lee hem şirin hem sempatik hemde çok sexi ;)aşkım AMY LEE SENİ SEVİYORUM....

 

Adsız on 20 Mart 2010 10:29

amy evlendikten sonra ondan acaip şekilde soğudum ve artık dinlemiyorum cok fazla nedense ... Ama telefonumun zil sesi hala my immortal acoustic

 

Adsız on 21 Haziran 2012 13:59

sene 2012 ve ben hala Amy dinliyorum bayılıyorum her şeyine sesine şarkılarına fikirlerine tarzına... İnşallah yeni bir albüm çıkartır :(

 

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...