®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM


Amy Lynn Lee'den samimi itiraflar;

Amy Lee - "Ben'le Arkansas'ta bir yaz kampında tanıştık (Arkansas'a yeni taşınmıştık ve ailem arkadaş edinmem için beni kampa göndermeye kara vermişti). Bir gün spor salonunda kendi kendime piyano çalarken Ben gelip bana iltifat etti. Konuşmaya başladık ve neredeyse bütün zevklarimizin aynı olduğunu fark ettik. Şarkı söylediğimde ise ağzı açık kaldı; şoktan kurtulunca birlikte bir grup kurmamızı teklif etti ve işte !"
Amy Lee - "Kadın şarkıcıların ve aktrislerin birbirlerine saygı duyduklarını görünce çok gururlanıyorum çünkü onların kuvvetli olduklarını düşünüyorum. "
Amy Lee - "Müziğimizle bizi dinleyenlere sadece onların zaman zaman ümitsiliğe kapılmadıklarını ve melankolinin hayatın vazgeçilmez bir parçası olduğunu iletmek istiyoruz." Amy Lee - "Üzüntü, bazen muhteşemdir..."
Amy Lee - "Bir gün bana biri Evanescence'ı çok sevdiğini ve Nirvana'dan beri hiçbir grubun onu müziğiyle bu kadar etkilemediğini söyledi. İnanılmazdı !"
Amy LEe - "Başından beri bizimle birlikte olan müzisyenler sadece Ben ve benim yazdığımız müziği yorumlamamıza yardımcı oldular. Ve bunun değişmesi için hiç bir neden yok..."
Amy Lee - "Her zaman üzgün değilim ! Bir sürü kişi çok mutsuz bir tip olduğumu sanıyorlar halbuki, aksine, çok neşeliyimdir !"
Amy Lee - "Yazdığımız herşey kalbimizden geliyor, ve satıcılara ayak uydurmak için müziğimizi değiştirmemiz söz konusu değil !"
Amy Lee - "Birçoğunun bize uydurduğu 'gotik' kelimesini reddediyorum çünkü müziğimizin bu türle hiçbir alakası yok !"
Amy Lee - "'Evanescence' bir gaz gibi havada yok olan bir şeyi anlatan, çok güzel, çok gizemli ve bizim müziğimize tamamiyle uyan bir kelime."
Amy Lee - "Başarımızın sırrı, özgünlüğümüz ve insanların içten içe yaşadığı sorunları dile getirmenin dışında onların aslında yalnız olmadıklarını vurgulayabilmemiz."
Ben Moody - "Müzikle ilgili konularda Amy ile görüşlerimiz ve zevklerimiz kesinlikle aynı. Şarkı sözü yazarken birbirimizin düşüncelerini tamamlayabiliyoruz." İlk çalışmalarını ve seslerini yeni yeni duyurmaya başladıkları dönemi şöyle anlatıyor
Moody: "Yazdığımız ikinci şarkı, Understanding adında yedi dakikalık tuhaf bir şarkıydı ve yerel radyo istasyonu garip bir şekilde bu şarkıyı çok sık çalmaya başladı. Şarkı epey popüler olmuştu ama kimse kim olduğumuzu, nerede bulunduğumuzu bilmiyordu çünkü bir yerlerde sahne alma şansımız hiç olmadı; sadece Amy ve ben, ikimizdik ve bize eşlik etmesi için müzisyenlere ödeyecek paramız yoktu..." "Bütün bu şarkıların ortak noktası, acı çeken ve kendini kötü hisseden insanların bunlarla baş ederken yalnız olmadıklarını onlara hatırlatmaları" diyor vokalist ve besteci Amy Lee ve ekliyor, "hayat böyle, insanlar böyle, ama yalnız değiller; bizim anlatmaya çalıştığımız şey bu..." Evanescence piyasadaki diğer nu-metal veya goth gruplarından çok farklıdır. Grup, "Öfke dolu gençlerin hazırladıkları, önceden paketlenerek satışa sunulmuş gibi duran çok albüm var piyasada. Biz böyle değiliz. Bir görüntü satmaya çalışmıyoruz, sadece kalbimizdekileri yazıyoruz." diye açıklıyorlar.
Amy Lee - "Britney hakkında konuşmak, ölü bir atı dövmek gibidir. Oraya bile gitmeyeceğim." Amy Lee - "Bazen ben de burnumu karıştırırım. Siz de yapmışsınızdır."
Amy Lee - "Kilise korolarını seviyorum, ben bir kilise korosu ineğiyim."
Amy Lee - "Çok ağladım. Sebebini bilmiyorum ama bana sadece bu yardımcı oluyor. İyi ve kötü şeylere ağlarım. Bazen üzüntü güzelleştirebiliyor."
Amy Lee - "Birileri bana otobüsteyken gülebilir. Ben de o zaman derim ki:"hey çocuklar, çok iyi görünüyorum!"
Amy Lee - "Gerçekten hoşlandığım gibi giyiniyorum. Nedenini biliyor musunuz? Çünkü ben bir rock starım."
Amy Lee - "Bazen kesinlikle çok depresifim, bazen çok anti-sosyalim, diğer zamanlarda, diğer günlerde epeyce sakinim."
Amy Lee - "Biz asla Hristiyan(yani gothic) bir grup olmadık." "Eğer birileri Terry hakkında birşey söyleyecekse şimdi söylesin. O benimle birlikte burada. Birlikte içiyoruz ve o her türlü eleştiriye hazır. Hazır mısınız?..... Terry'e saldırın!!!!!" (Amy'nin günlük yaşamından bir kesit) Amy Lee - "Ben bir isyankarım ve arasıra şarkılar ve acayip şeyler yapıyorum."
Amy Lee - "Bu şaka gibi birşey. Gerçekten Meat Loaf sayesinde arkadaş olmak istemezdim." (Amy, Meat Loaf çalarken Ben'le tanışmasından bahsediyor.)
Amy Lee - "Biliyorum, bazı insanlar o****u olduğumu düşünüyor..."
Amy Lee - "Yalnız başıma mutlu olabilmeyi öğrendim.."
Amy Lee - "Bence bizim başarımız sağlam bir taban üzerine kuruldu. Bence insanlar şarkıları sevdi, ama sonra şarkıları dinleyip grubu sevdiler. Çünkü şarkılarda insanların sarılabileceği birçok şey var." (Amy, Evanescence'in başarısını anlatıyor.)
Amy Lee - "Bazı insanlar şöyle sesleniyor: 'Evlen benimle!' ya da bunun gibi. Ve ben diyorum ki 'çocuklar, hadi kesin şunu'"
Amy Lee - "Her zaman tiyatrodaydım. Mutfakta oynadığımı hatırlıyorum. Annemin öldüğümü düşünüp polisi çağırması için uğraşıyordum. İnanmayınca ağlamıştım. Her zaman tiyatraldım..." Amy Lee - "Bence sözlerimiz kesinlikle karanlık ama gerçek olması için milyonlarca farklı şeylerden ilham almamız gerektiğini biliyorum. Biz herşeyi dinleyerek büyüdük. Bizim müziğimiz ‘opera metal’ ya da ‘gothic pop’ değil. Sadece Evanescence."
Amy Lee - "En yakın arkadaşım geçenlerde bana ‘tanıdığım en hırslı insansın’ dedi. Doğruyu söylemek gerekirse bunun iltifat mı yoksa hakaret mi olduğunu bilmiyorum"
Amy Lee - "Bir çok hayranımız yanıma gelip: 'Bu şarkı hayatımı değiştirdi, bu şarkıyı yazarken ne kastetmek istedin bana söyleyebilir misin?' ya da 'Bu şarkı beni kurtardı' diyor...gerçekten bu bazen çok duygulandırıcı."
Amy kendisi için çok sıkıcı olduğunu söylüyor ve diyor ki,"Benim için bir fincan çay içmek ve bir bölüm south park izlemek yeter. Ondan sonra uykum gelir, ama Ben Moody öyle değil. Onun partileri bitmek bilmiyor. Kendisini çok harcıyor, çok uykusuz kalıyor, rock star olma hevesinde. Hiçbir şeye hayır diyemiyor. Umarım onun için zatürre olmuştur, çünkü bunun dersini almasını istiyorum." Amy'ye göre böyle olunması erkekler için normal karşılanırken kızlar için yanlış anlaşıldığını söyledi. Anlatıyor, "Sorun şu ki kim ile konuşsam herkes flört etme peşinde olduğumu sanıyor. Örneğin 2 hafta öncesi Audioslave'in yanına gitmiştim selam vermek için. Ama bu başkaları tarafından hemen yanlış anlaşıldı. Aklımın sex'de ve çılgınlıkta olduğu düşünüldü. Sanırım bundan dolayı birçok kız rock yıldızları fazla çılgınca davranmıyor."

Amy diyor ki; "Eğer Evanescence(buharlaşarak kaybolmak) gibi bir yere kaybolmam gerekirse denizde kaybolmak isterdim."



edit post

0 Reply to "Amy Lynn Lee'den samimi itiraflar"

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...