®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM

Kaydelilen yeni film müzikleri hakkında:

"En büyük hayalim başlıyor. Evanescence haricinde filmler için müzik yazıyorum. Ve kesinlikle doğru insanları doğru projelerle birleştirmeyi denemek istiyorum. Ben gerçekten kendi projelerimi, onlardan daha büyük projelerle birleştirmeyi sevdiğimi hissediyorum, yarıtıcı oluyorum ve mutlaka sadece sanatçıdan daha fazlasıyım."

orjinal yazı:
On scoring films:

"My biggest dream from the beginning -- besides Evanescence -- is scoring film and writing music for film. And I've definitely had that in my head and have been trying to connect with the right people to get involved with the right project. I really feel like it would be great to get into a project that's bigger than myself and be the creator and not necessarily just the performer."



edit post

0 Reply to "amy lee film albümü soundtrack albüm çalışmaları hakkında"

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...