®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM


ORJINAL MESAJ

Will the real Slim Shady please stand up? (Amy on EvThreads.com)

There's some pretty weird stuff flying around right now and I'd like to clear up some confusion in the press. As our fans already know, Ben Moody left Evanescence in 2003. Evanescence came out with a follow-up to Fallen in 2006. It was called The Open Door and it debuted at #1 on the Billboard charts and reached platinum status in just over a month. The Open Door has sold more than 5 million copies worldwide. We're currently working on new material that I'm extremely excited about. I believe that to make great music you have to give yourself the freedom to evolve. I don't see the point in making the same record twice, so I always want to challenge myself to make something better, stronger, and more interesting than before. That takes time, but it's worth the wait for me. Hopefully, it will be for the fans too. Look out for new music next year...

-Amy

TURKÇE ÇEVİRİ

Gerçek slim shady lutfen ayağa kalkar mısın? (amy evthreads.com da)

Şu sıralar ortalıkta dolaşan bazı tuhaf söylentiler bulunmakta ve ben bu basındaki kargaşaya açıklık getirmek istiyorum. Fanlarımızın zaten bildiği üzere,Ben Moody, 2003 yılında gruptan ayrıldı. Evanescense, 2006 yılında Fallen ile çıkış yaptı. The open door ki billboard listelerinde 1 numaraya yerleşti ve bir ayı aşkın bir sürede platin statüsüne erişti. The open door, dünya çapında 5 milyondan fazla sattı. Şu sıralar benide heyecanlandıran yeni bir materyal (şarkı) üzerinde çalışıyoruz. Ben şuna inanıyorum ki ; iyi müzik yapmak ve gelişmek adına kendinizi özgür bırakmalısınız. Aynı kaydı tekrar yapmanın bir anlamını göremiyorum, bu yüzden daha iyi ve daha güçlü ve bir öncekinden daha ilginç şeyler üretmek için kendime meydan okuyorum. Ki bu da zaman alıyor ama beklemeye değer, benim için. İnşallah, fanlarım içinde öyle olacaktır. Yeni müzikler için gelecek yılı kollayın.

-Amy

(Alıntı: evanescence turkey.com)



edit post

0 Reply to "Amy Lee'den açıklana -Will the real Slim Shady please stand up?"

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...