®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM


Selam Millet! Sadece kontrol ediyorum.
Bu yaz devam ettiğimiz bir çok yazı var ve gerçekten heyecanlanmaya başladım. İyi arkadaşım Will harika bir yapımcı, yazar ve programcı (bana göre şanslı!) oluyor ve bazı güzel ilginç şeyler üzerinde köle gibi çalışmaya başladık son günlerde… Şimdilik bir şey vermiyorum. ;) Terry ve ben bu hafta benim evimde çalışıyoruz tıpkı eski günlerdeki gibi ve hayat çok güzel. Sizin için şu an söyleyemeyeceğim bir sürprizim var, ama bu çok yakında ve ben bekleyemiyorum. Yakında imkan verdiğimde bilmenize izin vereceğim! Yakında konuşuruz!

Sevgiler: Amy

Not: Şu anda favori müziğim :CSS, Depeche Mode (Evrenin sesleri)(özellikle zincirlerinde), MGMT, MIA. –Wow. Yeni fark ettim bir çok baş harf olduğunu…

Not: David Hodges’ın ilk solo ep’si yarın çıkıyor! Tebrikler



edit post

1 Reply to "Amy Lee'den sürpriz açıklama"

Adsız on 27 Ekim 2009 10:26

harika bi haber
ya umarım yeni albüm yakında gelir:))

 

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...