®©Amy Lynn Lee Fan Clup Web Site

Amy Lee Fun Clup Site Amy Lee Fan Clap Evanescence Turkey Türkiye Fan Web Sİte FORUM



How can you see into my eyes like open doors


Nasıl bakabiliyorsun gözlerimin içine açık kapılar gibi



Leading you down into my core ,

Seni özüme doğru götüren



Where I've become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold

Can taşımadan bezdiğim bu yerlerde ruhum soğuklarda uyumaktaydı



Until you find it there and

Sen onu oralarda bulana kadar,



Lead it back home wake me up inside

Yuvasına geri götürüne kadar, İçimi uyandırana kadar





wake me up inside

İçimi uyandır



Call my name and save me from the dark

Seslen bana ve kurtar beni karanlıklardan



Bid my blood to run

Harekete geçir kanımı, aksın



Before i come undone

Yaşamadığım belirmeden,



Save me from the nothing i've become

Kurtar beni hiçliğimden



Now that I know what I'm without

Neyden mahrum kaldığımı şimdi anlıyorum



You can't just leave me

Beni hemen terk edemezsin



Breathe into me and make me real

İçime nefesini ver ve gerçek yap beni



Bring me to life

Hayata döndür beni



wake me up inside

İçimi uyandır



wake me up inside

İçimi uyandır



Call my name and save me from the dark

Seslen bana ve kurtar beni karanlıklardan



Bid my blood to run

Harekete geçir kanımı, aksın



Before i come undone

Yaşamadığım belirmeden,



Save me from the nothing i've become

Kurtar beni hiçliğimden

Bring me to life

Hayata döndür beni



Bring me to life

Hayata döndür beni



Frozen inside without your touch

Senin dokunuşların

Without your love darling

Senin sevgin olmadan içim buz tuttu



Only you are the life among the dead

ölümle yaşam arasındaki sadece sensin



All this time I can't believe I couldn't see

İnanamıyorum nasıl göremedim bu kadar zaman



Kept in the dark but you were there in front of me

Karanlıkta yaşıyordum ama sen orda, önümdeydin.



I've been sleeping a thousand years it seems

Bin yıldır uyuyormuşum anlaşılan



Got to open my eyes to everything

Her şeye açmalıyım gözlerimi



Without a thought without a voice without a soul

düşüncesiz, sessiz, ruhsuz...



Don't let me die here

beni ölüme terk etme burada



There must be something more

Daha fazlası olmalı



bring me to life

Beni hayata döndür



wake me up inside

İçimi uyandır

wake me up inside

İçimi uyandır



Call my name and save me from the dark

Seslen bana ve kurtar beni karanlıklardan



Bid my blood to run

Harekete geçir kanımı, aksın



Before i come undone

Yaşamadığım belirmeden,



Save me from the nothing i've become

Kurtar beni hiçliğimden



bring me to life

Beni hayata döndür



bring me to life

Beni hayata döndür



edit post

0 Reply to "Bring me to life şarkı sözü türkçe çevirisi"

Yorum Gönder

ÖNEMLİ NOT: Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...